elisa61.reismee.nl

Een fantastische Arubaanse verjaardag

Lieve allemaal,

Het was een geweldige verjaardag, de 80e van Rob. We waren op Aruba en begonnen met een uitgebreid ontbijt buiten op dek met de kado's. Van Bep kreeg hij een mooi shirt van Tortola en van de meiden een documentenmap met daarin de kado's en alle kaarten die een ieder voor de jarige had verzorgd. En dat waren er heel wat. Namens Rob alvast dank aan een ieder die aan deze verjaarsaktie had meegedaan. Het was zoveel post (en email en kado's) dat de man veel tijd nodig had voordat hij alles had gelezen. Maar leuk en lief was het en de verrassing was compleet!

Daarna hebben wij uitgebreid koffie gedronken op het heerlijke Arubaanse vaste land waarna een ieder zijn eigen gang ging. Om een uur of vijf was iedereen terug om de avond toer te starten en dat was ook een feest! In een open bus toerden we over het hele eiland, we begonnen met champagne bijhet 'California lighthouse', reden voor de eerste borrel naar een heerlijk strand, hadden onderweg een maaltijd,bezochten een dancing, kwamen in een piano bar en genoten van vele drankjes, we dansten wat en hadden een super gezellige verjaardag. Kortom, zwager/broer Paul kan uitermate tevreden zijn over ons drankgedrag! We hadden een perfecte 80 jaar viering en de jarige heeft bijzonder genoten. Moe en volgedaan kwamen we terug bij de Rotterdam!

Vandaag deden we, iet wat rustiger, Bep, de 80 jarige en Renée lagen op een strand, Gerard was op Tierra del Sol (voor de Arubakenners) aan het golfen en Bou en Ellen wandelden 'hun' eiland rond naar het appartenmentencomplex Camacurri waar ze al eerder gezeten hadden.

Vooral leuk was dat Bou en Elllen een manta zagen vanuit hun hut! Super!

We proberen ook nog wat foto's te plaatsen en hopen dat het lukt! Het ga jullie goed allemaal, wij zijn blij en trots op onze lieve nieuwe nichtje Anouk en feliciteren ook hierbij Sjak, Carlos en Eva en Joke en Co en co met de nieuwe aanwinst.

Liefs van ons allen!

mady

Iets te laat, maar uiteraard onze hartelijke felicitaties voor de jarige!!
Geniet van het mooie weer; wij hebben onze winterjassen aan