elisa61.reismee.nl

Groeten vanaf St. Maarten

En ja...... eindelijk een redelijk goed signaal dus ogenblikkelijk aan het scherm en een verhaaltje typen. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wij hebben geweldige dagen achter de rug en gelukkig nog voor de boeg. De tocht van de Azoren over de Atl. Oceaan naar Tortola was zalig, heerlijk op het dek, bepaalde aktiviteiten bezoekend (film, show, golf chipping events, tennis, tafeltennis, zwemmen, whirlen etc) en voor we het wisten zaten we op Tortola. Een mooi begroeid, groen eiland waar we begonnen met wat regen. Gelukkig hield dat snel op en vermaakten Bou en Ellen zich op een heerlijk strand. Bep en Renée hadden een tour, Gerard en Rob zwommen met dolfijnen waar een leuke dvd van is gemaakt. Inmiddels zitten wij op St Maarten waar Bou, Ellen en Rob zich over het eiland hebben laten rijden. De verwondering was groot omdat het eiland zich in de laatste 30 jaar dat wij er voor het laatst waren ontwikkeld heeft als een druk, commercieel eilandje. We liggen hier met vier enorme cruise schepen waarvan 2 gigantische. Komt er toch een kleine 8500 man je eilandje op zetten. De horeca etc vaart er wel bij en het is ze allemaal gegund. Nog even een leuke story, op de zeedagen vinden Bep en Renée het leuk om de bingo te bezoeken. De jackpot van nu 35000 dollar hebben zij nog niet gescoord maar wel een vorstelijke 240 dollar. Een ieder zal begrijpen dat de borreltijd op de boot steeds langer gaat duren.

Kortom wij hebben het tof! Dank voor al jullie reacties, heb het ook goed en later kijken we nog of we een fotootje op de site kunnen plaatsen, liefs van ons zes!

Mar + Peet

Wat een leuke verhalen weer. Felicitaties voor de Bingogirls dat de prosecco maar mag smaken!