elisa61.reismee.nl

Groeten vanaf de Azoren!

Een hartelijk welkom op de Azoren! We waren hier vanochtend om 08.0 uur en we vertrekken om half zes vanavond. Het is hier lekker weer, wel een jasje nodig maar het zonnetje schijnt.

Vanochtend hebben Renée, Bou en Ellen een tour gemaakt langs prachtige meren hier op één van de eilanden van de Azoren, Gerard is lekker gaan golfen en Bep en Rob maken een dagtour over het eiland. Vanavond bij het heerlijke eten een hoop bij te babbelen dus!

De oversteek naar Southampton verliep goed. In Southampton zijn wij op eigen houtje de stad ingegaan en hebben ook nog een Spitfire museum bezocht. Leuk allemaal. Voordat we in Southampton waren, hebben we na Rotterdam nog uitzwaaiers gezien bij Hoek van Holland.

Jan&Elly, harstikke leuk dat jullie bij Unicum stonden en wij konden jullie auto met de alarmlichten aan goed zien!

Toen zakten we af naar de Golf van Biskaje waar het zeer behoorlijk te keer ging. Bep en Ellen hadden er zelfs heftig last van. Gelukkig hebben we de kostzakjes niet nodig gehad maar men zei dat we erg bleek zagen. De zeedagen waren heerlijk. Het klimaat werd steeds beter, de films, shows, het casino etc. worden goed door ons bezocht en we vermaken ons prima.

En nu dan terug naar de boot voor de oversteek van een aantal dagen op zee met als eerste bestemming Tortola! HIer alles okee, hopelijk bij al onze thuisblijvers ook. Mochten mensen Bou en Ellen mobiel willen bereiken, gebruik dan Bou zijn telefoon, die van Ellen is out of order.

In ieder geval, hartelijke groeten voor een ieder van ons! Foto's volgen later!

Tot het volgende blog, Bep, Rob, Bou, Gerard, Renée en Ellen

Mar en Peet

Hi Cruisers bedankt voor jullie leuke verslag van de afgelopen dagen. Fijne zeedagen toegewenst en laat het eten jullie smaken! Tot Tortola we kijken er alweer naar uit.

mady

Leuk een eerste verslag van jullie te ontvangen! Jammer dat de misselijkheid ff toesloeg; een geruststelling: in Nederland -gewoon op het vasteland- heerst dat ook: veel mensen ziek!!
Btw Renee, helaas ontving ik maar een deel van je sms; te groot??
Groetjes voor allemaal en we kijken uit naar jullie volgende bericht!

els

Wat een mooie reis en lekker de warmte tegemoet - geniet ervan.

colette

Oh wat klinkt het allemaal weer geweldig, ik waan me stiekem ook een beetje weg op zee. Geniet met volle teugen. colette en co

carla

Hoi Vakantiegangers ziet er goed uit allemaal veel plezier
nog en lees snel meer verhalen groetjes

ciscavdr@planet.nl

zie nu pas jullie verhaal.
Heel veel plezier en genot van al het moois om jullie heen.
liefs Kees en Cis