elisa61.reismee.nl

Nog even op heerlijk Bonaire, dan op naar 2 dagen Aruba!

Inmiddels zijn we via St Maarten en St Lucia beland op Bonaire. In het kort St Lucia; een prachtig, grillig eiland met fantastische natuur, een belevenis op zich. Leuk voor Bou en Ellen om hier voor de 2e keer te zijn; samen met Rob hebben zij een tocht in een kabelbaan over en door een geweldig regenwoud gemaakt, per open lift, een soort skilift. Bep en Renée toerden een hele dag over het eiland, stapten in de ene plaats op en werden per tender opgehaald in een andere plaats en weer veilig in de avond naar de boot gebracht. Gerard was aan het golfen. Vandaag dus Bonaire, ook weer zalig, de meeste mensen vinden het hier te heet maar dat hoort erbij hier op deze eilanden. Bou en Gerard hadden een snorkeltour, de dames boekten een eco tour met vlindertuin en onderweg flamingo's en Rob was op een aparte boot waarna hij op een motorboot moest overstappen om zo naar een prachtige snorkelplek gebracht te worden. Wij hebben allen wederom genoten van Bonaire en wij varen vannacht pas weg dus dat geeft ons even gelegenheid om snel een verhaaltje in de avond in een lekker cafeetje in elkaar te flanzen. De boot ligt er prachtig verlicht bij. Foto's volgen later, de verbinding op dit eiland is vrij knudde dus als je er eenmaal op zit ben je heel erg blij. En hopen dat je er niet uitgeknikkerd wordt. Wij maken ons op voor de verjaardag van Rob, en 2 dagen heerlijk Aruba. Wij hoorden dat het erg koud is thuis, ff jammer maar zodra we zonnige foto's op het net kwijt kunnen, zullen wij het direct doen. We gaan ook nog de hut versieren dus tot het volgende blog. Liefs van ons alle zes! B, R, G, B, R, E!

Mar + Peet

Veel plezier op Aruba vooral voor de jarige. Rob we zullen er één nemen op je gezondheid We smullen van de verhalen en kunnen niet wachten op de zonnige foto's.