elisa61.reismee.nl

Inmiddels op Trinidad (&Tobago)

Lieve allemaal,

Je lacht je rot, wij (Bou&Ellen) zitten op de grond in een terminal op Trinidad en naast ons zitten vele bemanningsleden even contact te leggen via wifi met het thuisfront. We hangen allemaal aan een onbeveiligd net, wie het eerst komt, heeft verbinding en na ff wachten konden wij er ook op, Leuk dus!

We hebben een fijne dag Curacao achter de rug. Bloedheet, druk maar harstikke leuk, Renée, Gerard en Bep deden een nostalgische toer onder leiding van Antilliaanse vrienden van R&G en Bou,Rob en Ellen deden Willemstad en keken of zij nog veel herkenden. Nou, neem van ons aan dat er een hoop veranderd is in 20 jaar maar alles ten goede van het eiland. Leuk om nog eens langer terug te gaan, 1 dag wordt dat toch proppen. Vanochtend vroeg waren we op Trinidad en behalve Gerard (golfen) gingen we met elkaar via een tocht door Port of Spain en via prachtige natuur naar een groot strand waar we enkele uren heerlijk gebivakkeerd hebben.

Nu zitten we dus in die terminal, lekker op de grond te internetten, nogmaals...hilarisch maar leuk, om ons heen zitten ze te skypen en wat al niet meer. Morgen naar Barbados en dan weer de oceaan op ......................... terug naar Madeira, de tijd vliegt voorbij. Tijdens de zeedagen is communicatie erg moeilijk omdat de satellieten ons weleens in de steek laten. Ook sms verkeer is op de Atl. Oceaan niet mogelijk, hopelijk kunnen we in Barbados nog wat laten horen en anders volgende week weer vanaf Funchal. Ondertussen hebben wij het geweldig. We verheugen ons ook weer op de zeedagen met nog wel wat mooi weer, leuke en lekkere muziek, veel sport en andere animatiemogelijkheden. Ondertussen van ons alle zes de hartelijke groeten voor iedereen en bedankt voor alle reacties!

Liefs van ons!

Mar + Peet

Bedankt voor het verhaal vanaf de grond; waarderen het zeer. Hopelijk houden we de foto's van Korsau te goed.
Have fun in Barbados en alvast behouden vaart naar Madeira.

cisca

hallo allemaal,
Wat een geweldige verhalen elke keer.
Leuk om op deze manier een beetje mee te genieten van jullie plezier.
Nog heel fijne dagen en een behouden vaart